Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

BINE ATI VENIT PE ACESTA PAGINA!

Poate aici veţi regăsi un strop de linişte sau un loc unde v-ar place să zăboviţi în clipa de taină!

marți, 7 aprilie 2015



Nu-mi lăsa timp...

Când tu taci, glasul păsărilor dispare
printre frunzişul pomilor,
mi se aşterne toamna peste tâmple
şi este atâta linişte,
încât pot auzi şi muzica încă nescrisă!
Numai gândul te mai poate aduce aproape,
ca pe un strop de apă căzut
din preaplinul durerilor mele
sau poate ca pe un strop de ploaie,
sorbit de pământul uscat,
ce dispare aproape fără să-l vezi.
Când tu taci,
se cutremură pământul
şi respiraţia se opreşte
să nu-ţi tulbure liniştea tăcerii…
se cutremură până şi izvoarele
şi începe să doară dorul de tine.

Nu îmi lăsa timp pentru a învăţa
să mi te-aduc aminte!

Niciun comentariu: