Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

BINE ATI VENIT PE ACESTA PAGINA!

Poate aici veţi regăsi un strop de linişte sau un loc unde v-ar place să zăboviţi în clipa de taină!

luni, 6 iunie 2016


ÎNTREBĂRI…

Ce este timpul, mă întrebi ?
Este, oare, dezvăluirea culorilor,
şi a miresmelor
sau o tolbă a amintirilor?
Este uitare sau chemare?
Sau, poat,e prăbuşire şi înălţare?
E căutare şi pierdere,
Rătăcire sau găsire ?
Este mister
sau revelaţia supremă?…
Timpul este Timp şi atât!
…dar aminteşte-ţi:
Prăpăstiile adulmecă întotdeauna
clipa rătăcirii!


AM SĂ DESCHID FEREASTRA

Am să deschid fereastra,
pentru ca-n nerăbdarea singurătăţii
şi-n setea de alte chipuri
sau de mine,
să văd cum chipul anonim al nopţii,
lipit de fereastră mă priveşte
sau, poate, chipul tău să-l văd
pătând cărările albe ale lunii,
ce trece la fel de nepăsătoare

în faţa zbuciumului dimineţii.


Când ai să ştii?...

Ai pus vreodată urechea la pământ
să auzi cum creşte iarba?
Ai lipit vreodată gând lângă gând
pentru a mă naşte
în spatele pleoapelor?
Ai băut vreodată din izvorul
ce curge către munte?
Ai adunat vreodată nuferi
crescuţi pe ape îngheţate?
Atunci... poate, ai să ştii
de am fost...
de mai sunt...
de voi mai fi !...



PERPETUUM

Întotdeauna se va întrupa,
din tăinuite şi nebănuite genuni,
lacrima din zilele copilăriei,
pentru a da răgaz
frumuseţii să se arate,
viselor să se nască,
sălciilor să încărunţească.



CINE SĂ MAI ŞTIE?

Ce ciudat!
Memoria s-a hotărât acum
să-mi restituie trecutul.
Nu! Nu pentru a-l slăvi,
ci doar pentru a-l deplânge 
şi a-l înţelege (?!)
.................................
Dar... iartă-mă că te-ntreb:
„La ce-mi va folosi
această înţelegere de pe urmă?“


Protejat copyro/ Viorela Codreanu Tiron
pictura de Nydia Lozano / http://www.nydialozano.com/





Niciun comentariu: