Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

BINE ATI VENIT PE ACESTA PAGINA!

Poate aici veţi regăsi un strop de linişte sau un loc unde v-ar place să zăboviţi în clipa de taină!

duminică, 10 februarie 2013




BLESTEM CU MÂNA-NTINSĂ


Să nu-ţi deschidă nimeni uşa!
Să nu-ţi pătrundă soarele în casă!
Să fii zidit în piatră funerară
şi dus în crânguri fără vară!
Îngheţul să-ţi cuprindă braţul
ce mi-a atins obrazul cu minciună!
Blestem cu mâna-ntinsă şi lipită
de crucea pe care te-ai născut
în zorii dimineţii mele!

SĂ FIE UN BLESTEM ?


Mi-ai ucis destinul
când încă învăţam să merg
şi te-am lăsat!
M-ai aruncat apoi în jocul focului,
când flăcările începeau să respire,
şi nu m-am împotrivit.
Şi când plictisit
m-ai aruncat
în groapa cenuşii spulberate
n-ai mai văzut scânteia
ce s-a lipit de tine...

BLESTEM


Să-ţi fie frate geamăn chinul meu
şi gura uscată de dorul sărutului!
ploaia-de-mine să te ude!
pământul-de-mine să-ţi ardă tălpile!
în dorul-dorului să te-mprăştii,
mereu căutându-mă,
mereu regăsindu-mă!
mereu pierzându-mă!...
şi iar căutându-mă !

SĂ PLUTEŞTI ÎN INCERTITUDINE


Sfredel răsucit să-ţi intre-n inimă!
Focul urâtului să-ţi umple tâmplele!
Atingerea aerului să te sfâşie-n două !
Noaptea insomniei să te înghită!
Tăcerile lumii să-ţi ardă timpanele!
Şi veşnic să pluteşti
în incertitudinea clipei !




Un comentariu:

Unknown spunea...

Felicitări, dnă. Viorela! Vă doresc mult succes pe mai departe şi inspiraţia să nu vă părăsească nicicând!