Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

BINE ATI VENIT PE ACESTA PAGINA!

Poate aici veţi regăsi un strop de linişte sau un loc unde v-ar place să zăboviţi în clipa de taină!

duminică, 1 decembrie 2013



ŞI DACĂ…

Şi dacă… mâna mea e prelungirea
mângâierilor tale…
şi dacă… vorba mea e prelungirea
gândului tău,
e pentru că memoria mea
se dizolvă pe retina ta obosită,
în care hoinăresc
printre labirinturile tale
căutându-le drumul.
Şi dacă… răsuflarea ta
e aerul pe care-l sorb,
şi dacă… cuvintele tale
sunt ca un râu nesfârşit
care-mi inundă gândurile,
e pentru că...
mă caut, încă, prin tine.


OM…


Om min hand är förlängningen
av dina smekningar…
och om… mitt ord är förlängningen
av din tanke
det är för att mitt minne
upplöser sig på din trötta näthinna,
och vandrar
genom dina labyrinter
för att hitta vägen.
Och om ditt andetag…
är luften som jag andas,
och om… dina ord
är som en oändlig flod
som översvämmar mina tankar
beror på att jag letar...
efter mig själv även i dig.

2 comentarii:

Unknown spunea...

De neuitat vor ramane pentru mine aceste versuri:
"Şi dacă… mâna mea e prelungirea mângâierilor tale…
şi dacă… vorba mea e prelungirea gândului tău, e pentru că memoria mea se dizolvă pe retina ta obosită,"

nartip spunea...

-Nu voi scandal cu orice pret,dar vreau sa stiu.Cum e corect/mai corect...'mi-ar place'sau mi-ar plăcea'?Eu folosesc 'mi-ar plăcea'si primesc mustrari de la cate unii...

* O sugestie e greoi sistemul de litere strambe pentru protectie.Dezactiveaza aceasta optiune din setarile rpfilului precum si moderarea.Si asa stam rau cu postarea de comentarii in/pe bloguri.Antivirusul AVAST este nr.2 si in Limba Romana,free pe 12 luni dupa inregistrare la ei.Succes si sa ne reauzim de bine.Cu respect nartip