Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

BINE ATI VENIT PE ACESTA PAGINA!

Poate aici veţi regăsi un strop de linişte sau un loc unde v-ar place să zăboviţi în clipa de taină!

vineri, 30 ianuarie 2015



ROUA PRIVEGHIULUI


Pumnul dimineţii mă spală
cu roua priveghiului,
lovindu-mă
cu năpasta naşterii mele,
în care simt tânguirea
cu toată pustietatea
şi tristeţea vieţii
ce trece pe nesimţite
împovărându-mă
cu tainice spovedanii.

ZBATERE


Mă cheamă lacul
oglindit în ochiul nemilos al cerului
de unde coboară nori grei
în sumbre tăceri de eternitate
pe zborul meu
care nu e decât
zbatere
între ziduri
temeinic zidite.


UNICA ORĂ A ZILEI


Când se întunecă devin cenuşie,
mă dizolv în obscuritatea opacă
odată cu gândurile
în această unică oră a zilei
plină de semnificaţii,
ce-mi bate în uşă :
e ora ispăşirii,
mereu izbăvită,
nicicând ispăşită.



ZBATERE


Mă cheamă lacul
oglindit în ochiul nemilos al cerului
de unde coboară nori grei
în sumbre tăceri de eternitate
pe zborul meu
care nu e decât
zbatere
între ziduri
temeinic zidite.

Niciun comentariu: