Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

BINE ATI VENIT PE ACESTA PAGINA!

Poate aici veţi regăsi un strop de linişte sau un loc unde v-ar place să zăboviţi în clipa de taină!

duminică, 30 decembrie 2012






POATE...  A FOST (?)


A fost o naştere!
A fost o moarte!
Şi a mai fost... ceva,
poate, între ele,
un cântec duios
sau un vaiet!
Spune-mi, ce-a fost?!?...


VIELLEICHT... ES WAR (?)


Es war eine Geburt!
Es war ein Tot!
Und es war... noch etwas,
vielleicht, dazwischen,
ein pathetisches Lied
oder ein Gejammer!
Sag mir, was war es???...



Lumina Magilor


Am împletit stele în fulgere
albe,
arzătoare,
ascuţite
şi-albastră săgeată
le-am trimis
în miezul pământului,
pe creştetul muntelui,
pe albia râului
să potolească clocotul răului
şi să aducă, încă o dată
Lumina Magilor,
ce-a fost uitată... (?)


DAS LICHT DER WEISEN


Ich habe Sterne in weißem Blitze
geflochten,
brennende,
scharfe
und bläuliche Pfeile
hab ich zur Mittelpunkt der Erde
geschickt
auf Bergenstirne,
aufs Flussbett
um den  brausenden Fluss zu beruhigen,
um noch einmal das Licht der Weisen
das vergessen war
zu bringen... (?)



CUNUNATĂ CU TIMPUL


Cununată cu timpul,
destinul
mi-a făcut rochie de mireasă
din mătasea prăfuită a amintirilor
ce mă trag spre un trecut
       – veşnic prezent –
din câmpiile-nflorite
sub un cer încărunţit de stele.


MIT DER ZEIT VERLOBT


Mit der Zeit verlobt,
das Schicksal
hat mir mein Brautkleid von der
staubigen Seide der Erinnerungen gemacht
die mich zu Vergangenheit hinziehen
‑ Ewige anwesend ‑,
von der blumigen Felder
unter einen grauhaarigen Sternenhimmel.


Pe tipsia altarului


Am aşezat toate visele
pe tipsia altarului tău,
am privit arderea lor
şi fumul culorilor
înălţându-se-n imensitatea
firavă – dar fermă – a nuanţelor.
Le-am văzut apoi
prăvălindu-se
în avalanşe de icoane,
veşmânt peste lespedea mea
odihnindu-se.


AUF DEM PATELLENALTAR


Ich habe alle meine Träume
auf dein Patellenaltar getan,
ich hab deren Verbrennung angeschaut
und den farbigen hochsteigenden
Rauch in der zärtlichen Unendlichkeit
zart ‑ jedoch entschlossen ‑ der Nuancen.
Ich hab sie danach umfallend
gesehen
in Ikonen von Lawinen
Gewand auf meine Platte
ruhend.

Niciun comentariu: