Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

BINE ATI VENIT PE ACESTA PAGINA!

Poate aici veţi regăsi un strop de linişte sau un loc unde v-ar place să zăboviţi în clipa de taină!

joi, 21 ianuarie 2016




NEDEFINITĂ AŞTEPTARE

Mă rup
timpului mării,
destinului implacabil,
zadarnicelor clipe,
ce îndrăznesc
să-ntârzie în palmele mele
împietrite de aşteptare.

Dar cum? Cum să mă rup
de această 
nedefinită aşteptare?
E ca şi cum...
aş vrea să rup
întunericul în două,
     sau cruzimea
             sau vântul...


DUMNEZEU TACE!

Către Tine, Doamne,
privirile au rămas pironite!
aşteaptă să le arăţi 
unde-ai ascuns
taina pământului
şi a vieţii de aici?
Auzul se-ncordează
s-audă ceva!
...............................
Dar Dumnezeu tace!
şi morţii mei...
tac alături de El.


ŞI... IARTĂ, DOAMNE!

Fără tine
sunt fir de nisip fără memorie,
sunt bob de grâu fără sămânţă.
Dă-mă, Doamne, vântului de miazăzi!
să mă ascundă în poalele cerului
şi să mă închidă în carapacea luminii.

Împreunează-mi mâinile în rugăciune!
Ocroteşte cuvântul ce nu mă omoară
şi acoperă-mi cerul cu întregul Tău nume!
Şi... iartă, Doamne, copila sălbatică
ce uită numele Tău fără voie.




DIALOG SIMPLU

-        Sunt Iubirea
mila şi mângâierea
înţelegerea şi speranţa
Bucuria, Adevărul şi Viaţa!
Tu cine eşti?
-        Eu?! Omul care-a uitat

                     să se bucure.

protejat copyro/ Viorela Codreanu Tiron

Niciun comentariu: