Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

BINE ATI VENIT PE ACESTA PAGINA!

Poate aici veţi regăsi un strop de linişte sau un loc unde v-ar place să zăboviţi în clipa de taină!

joi, 1 octombrie 2015


 ODATĂ,  DE  MULT

Odată-ţi vedeam gândurile plutind,
zbenguindu-se în toate culorile.
Acum - le văd cum coboară încet,
spre răceala înmănuşată de beznă.
Le simt cum curg prin inelul de foc
ce se topeşte şi el
înlăuntrul pământului
lăsând în urma lui doar un cuvânt:
                                     cuvântul.


 Îndură-te, Doamne!

Îndură-te, Doamne, şi dă-mi:
Dă-mi adierea zefirului
din patima naşterii mele
şi leagănul vieţii din zorii luminii!
Dă-mi cupa iubirii
s-o vărs peste lume
balsam să se aştearnă pe sufletul meu!
Şi-nvaţă-mă, Doamne,
cum să percep şi să-nţeleg  muzica
                      din strunele curcubeului
ca liniştită s-adorm în braţele tale
                     şi rugă să fiu peste noapte.


ALTAR DE RUGĂCIUNE

Fă din sufletul meu
altar de rugăciune pentru tine!
Ocroteşte flacăra albă
şi aşază-mă, candelă-vie,
în templul inimii tale!
Pulberea sufletului meu
aşterne-o pe stele
de veghe să-ţi stea
atunci cînd ţi-e teamă,
şi călăuză să-ţi fie
în drumul întoarcerii!

copyright: Viorela Codreanu Tiron

                                   

Niciun comentariu: