Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

BINE ATI VENIT PE ACESTA PAGINA!

Poate aici veţi regăsi un strop de linişte sau un loc unde v-ar place să zăboviţi în clipa de taină!

sâmbătă, 24 octombrie 2015


ZORI FURATE

Am adormit
fără să vreau
în laguna albastră
dar aici... totul se transformă
primăvara speranţei
devine iarna disperării...
vîrsta înţelepciunii
devine vîrsta nebuniei...
anotimpul luminii...
mi-e frică să spun!

Ştiu numai că mă voi trezi în zorii zilei
dacă pînă atunci cineva
nu-mi va fi furat zorile.


ZBATERE

Mă cheamă lacul
oglindit în orizontul
din ochiul nemilos al cerului
de unde coboară nori grei
în sumbre tăceri de eternitate
pe zborul meu
ce nu e decît zbatere
între ziduri temeinic zidite.


UN LOC ANUME

Daţi-mi un pămînt nou
în care să-mi pot înfige rădăcinile
                        cu aripi pînă la cer
un pămînt nou - ca o viaţă nouă -
care să nu-mi amintească nimic
de pămîntul unde am fost
                         atît de tare rănit.



O TOAMNĂ ÎMPRĂŞTIATĂ

O toamnă împrăştiată
trece mereu peste mine
cînd soarele răsare
de dincolo de răsfrîngerea clipei
unde veşnicia-mi sparge liniştită
cerul şi ferestrele soarelui
zvîrlindu-mă pe o creastă de vînt.











Un comentariu:

George PENA spunea...

RUGĂ

Doamne,
dă-mi înţelepciunea firească
a omenirii,
înverşunarea mea logică
să înflorească
ca zorile,
ca trandafirii;

toarnă-mi în suflet
lumină sfinţită
şi clară,
fantastică mirare,
să stârnesc fulgere-
ploi în plină vară-
câmpiilor în uscare.

Întăreşte-mi dorinţa
şi dorul de frumuseţe-
singurătăţilor distinse-
bucuriile să-mi cânte,
să sune cu tandreţe,
nedumeririlor învinse.

Să fiu mai bun,
mai liric decât sunt-
temerar şi drept,
viaţa s-o înfrunt,
împresurat de neuitare.

Dă-mi înălţimile mari
unde ciocârlia
învaţă să planeze,
acolo lângă stele;
ca sufletul şi inima mea
imnuri şi ode să toasteze
ţării mele,

şi dacă cineva
cu aspră dojană
mă ceartă,
pentru iubirea rotitoare-
schimbă-mă-n vultur
cu o altă soartă,

ori înviază-l pe Mihai Viteazul
pentru timorare.